3 Aralık 2007 Pazartesi

Blog Hayatına Giriş

Merhabalar Arkadaşlar.
Bugün itibariyle TeKNo333 sanal alemdeki ilk gününe başlıyor.Tabi şuan bunu benden başka kimse bilmiyor ya neyse.Google Amcamız en kısa zamanda sitemizi indekslerse sizlerin de haberi olacak.

Peki bu site kimin ne işe yarayacak ya da ben bu siteyi neden kurdum?? Açıkcası uzun süredir bir düşüncem vardı. Ya bu kadar istisnai her yerde cevabını kolay kolay bulamadığım o kadar çok konu vardı ki, ben bunların cevabını ararken çektiklerimden ötürü sahip oldugum bilgileri paylaşmaya karar verdim. Ve bunu yaparken de en yalın ve samimi bir şekilde yapmaya çalışacağım.Her konuda bilgi sahibi olduğumu söyleyemem ya da şu konuda kendime çok güveniyorum da diyemem. Ancak her geçen gün yeni birşeyler öğreniyorum.Burdan asıl amacım olan beraber öğrenmek fikri çıkıyor. Ve bence en faydalı öğrenme şekli de budur.Niye derseniz Bilenin, hiç bilmeyen birisine bir konuda bilgi vermesi günlük hayatta en sık karşılaştığımız durumlar biridir. Fakat bu tarz bilgi aktarım çabaları bilmeyen tarafında pek faydalı olduğu söylenemez. Kendimden bilirim her iki tarafta türkçe konuştuğu halde birbirini anlayamadığı olabiliyor. Tabi bu örnek göreceli olmakla beraber bilişim sektörü için geçerli denilebilir.

Sonuç olarak TeKNo333'de bilişim sektörü dahilinde her türlü makalelerle karşılaşabilirsiniz. Şuan makalesini yayınlamayı düşündüğüm 32 konu başlığı var.Elimden geldiğince çabuk bir sürede bunları sizlerle paylaşmak üzere yayınlacağım.

Hoşçakalın...

Uyarı

Sitedeki içerikleri lütfen kaynak belirterek yayınlayınız...